System edukacji oraz metody organizacji i zarządzania bibliotekami w Danii i Holandii. Sprawozdanie z seminarium i szkolenia w placówkach oświatowych Danii i Holandii

Autor

  • Halina Kosętka Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa
  • Hanna Batorowska Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa

Słowa kluczowe:

Dania, biblioteki

Abstrakt

I Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Danii (Kolding) nt. Oświata i biblioteki duńskie zorganizowanego przez Zarząd Główny Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich w dniach 11-18 września 2004 roku

Pobrania

Opublikowane

2006-03-30

Jak cytować

Kosętka, H., & Batorowska, H. (2006). System edukacji oraz metody organizacji i zarządzania bibliotekami w Danii i Holandii. Sprawozdanie z seminarium i szkolenia w placówkach oświatowych Danii i Holandii. AUPC Studia Ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia, 4, 251–254. Pobrano z https://sbsp.uken.krakow.pl/article/view/976

Numer

Dział

Kronika / Chronicle

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>