E-Twinning, e-learning i projekt edukacyjny wyzwaniem dla bibliotek szkolnych

Autor

  • Hanna Batorowska Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa
  • Halina Kosętka Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa

Słowa kluczowe:

e-Twinning, sprawozdania

Abstrakt

„E-learning wyzwaniem dla bibliotek”, „e-Twinning w szkolnej bibliotece” i „Projekty edukacyjne w bibliotekach pedagogicznych i bibliotekach szkolnych” to nazwy przedsięwzięć edukacyjnych, konkursów, konferencji i warsztatów mających na celu kreowanie wśród nauczycieli-bibliotekarzy postawy kreatywnej i aktywne wykorzystywanie przez nich nowoczesnych technologii informacyjnych w pracy z czytelnikiem, użytkownikiem informacji, uczniem. Głównym organizatorem tych projektów był Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów (OEIiZK) w Warszawie. Współuczestniczył w nich także Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie.

Pobrania

Opublikowane

2009-03-29

Jak cytować

Batorowska, H., & Kosętka, H. (2009). E-Twinning, e-learning i projekt edukacyjny wyzwaniem dla bibliotek szkolnych. AUPC Studia Ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia, 7, 284–287. Pobrano z https://sbsp.uken.krakow.pl/article/view/853

Numer

Dział

Kronika / Chronicle

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>