Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska., Beata Żołędowska-Król przy współudziale Bożeny Jaskowskiej, Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie, Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, Warszawa 2019, 292 ss., ISBN 978-83-65741-17-2

Autor

  • Magdalena B. Król Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

DOI:

https://doi.org/10.24917/20811861.18.32

Słowa kluczowe:

management; marketing; library science; libraries ; review

Abstrakt

Review of book: Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska., Beata Żołędowska-Król przy współudziale Bożeny Jaskowskiej, Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie, Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, Warszawa 2019, 292 ss., ISBN 978-83-65741-17-2

Pobrania

Opublikowane

2020-07-17

Jak cytować

Król, M. B. (2020). Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska., Beata Żołędowska-Król przy współudziale Bożeny Jaskowskiej, Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie, Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, Warszawa 2019, 292 ss., ISBN 978-83-65741-17-2. AUPC Studia Ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia, 18, 430–432. https://doi.org/10.24917/20811861.18.32

Numer

Dział

Recenzje / Reviews